Dagens pinsammaste

Hur pinsamt är det inte, att folk på jobbet tror att jag springer runt och ger mitt nummer till lite olika killar på jobbet som jag inte ens vet vem som är vem? Jo, svaret är mycket pinsamt! "Chefens" dotter försöker flörta till sig massa killar på jobbet, NEJ INTE RIKTIGT SANT!

Det hela började då med att D frågade om min brors nummer och tjatade på mig att ta fram det, under hela dagen. Tillslut tog jag fram numret och så såg jag han stå där med vanliga kläder och då haffade jag honom för att ge numret innan han lämnade byggnaden... Ett litet problem bara... FEL PERSON!
"Här har du numret!" - Jag
"Numret?"
"ja, det var väl du som ville ha numret"
"Vilket nummer?"
"Eh... nähe, det var nog inte du" (Jag går raskt därifrån)
"Jo men jag kan ta ditt nummer"

Och brevid honom stod två andra jobbkamrater som båda skrattade. Usch - Dagens!

/ Flörtar'n


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sure ;)

2008-03-07 @ 19:14:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0