shopoholic

Hur definerar man en person som är shopoholic? En person som varje natt drömmer om shopping eller en person som är tvungnen att sätta ett shoppingförbud för sig själv och lensa kontot för att inte fortsätta shoppa.. eller? Vi har både de personerna här på bloggen, men är vi shopoholic's då? Och räknas det som ett "riktigt" beroende, kan man få hjälp för det?

Nej, nu ska vi inte dra några drastiksa slutsatser, jag är personen som lensat mitt konto och satt ett shoppingförbud på en hel månad.  Jag har klarat det hela 10dagar, men fy fabian vad svårt det är... Den svarta skinnjackan från HM trend är att dö för, och de beiga byxorna som jag hittat, är också att dö för, och en svart kavaj skulle inte sitta fel, men nej, det får vänta för jag ska klara detta! Och jag behöver allt stöd jag kan få, mina nära och kära är inte så positivt inställda till det här utan tror inte riktigt jag ska klara det. Men jag ska allt visa dem att jag kan!! Och förresten har någon en bra defination av shopoholic dela gärna med er!

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0